torsdag 18 september 2014

Skitliv

Skitval!
Jag tänker mycket på valet och på Sverigedemokraterna och alla turerna i regeringsbildandet, men orkar inte formulera mig just nu.

Skitnattningarna!
Det har funkat så bra ett tag nu med dottern och läggningarna. Hon har somnat inom en kvart efter att vi har löst sagor och kissat. Men förra helgen åkte vi till mina föräldrar och då rasade allt. Diet som sov i bilen. Föräldrar som var så glada att träffa henne (det var länge sedan de hade tid bara de, det har varit mycket socialt när vi har träffats de sista gångerna) och som tyckte att det nog var för tidigt för henne att lägga sig. Dotter som blev övertrött och inte kunde sova. Ena kvällen la jag mig med henne för natten och andra tog det en dryg timma innan hon somnade. När vi kom hem vägrade hon totalt att sova, hon satt upp i sängen och sa att hon vägrade. Somnade strax efter 22. Sedan har hon varit hiss exmaken till idag. Nu har jag nattat henne i två timmar (inklusive saga) och hon sover fortfarande inte. Jag har gått därifrån och hon sitter inne i sin säng och leker med gosedjuren...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar