lördag 28 juli 2012

Sommar!

Om alla dagar ändå vore som igår, då skulle jag aldrig behöva semester!

Jobbade, det var lugnt på jobbet, jag hann rensa i mina högar, slänga massor, sätta in i pärmar.

Lunch med maken på stan, men jag hann inte med lunchen utan rea-shoppade istället. Hittade två fina tröjor och kastade i mig sushin när jag kom tillval till jobbet. Fortsatt sorterade och renande under eftermiddagen.

Efter jobbet hämtade jag dottern på dagis, maken med matsäck och badsaker hemma och sen drog vi och badade.

När vi kom hem var det festligheter utanför vårt hus. Fina bilar (amerikanare, veteranbilar och annat), glada människor, blommor i hållet, glas och 50-tals musik.

Som extra plus hade vi god mat till stranden (räkor, koriander, avocado) och dottern låg vaken i sängen 30 minuter själv innan hon gick upp sa god natt och sedan lade sig och somnade! Detta har aldrig hänt förut.

Jag behöver ingen semester!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar