måndag 9 mars 2015

110?

A växer. Sist vi var på bvc mätte hon 113 cm. Jag har för mycket kläder i hennes garderob, har inte rensat på nästan ett år, kläderna väller över, det är ett hopplöst företag att försöka få någon ordning.

Nu ska här rensas. Om en månad är det en stor loppis här i stan. Barnsaker. Vi har fått utrymme att sälja, jag och T (exet). Framförallt gör jag fick rensningen för att få koll på hur mycket jag egentligen har i A:s garderob och förråd av kommande storlekar, så jag vet var behovet finns, om det finns.

Jag låter allt i 110/116 vara kvar. 110 lägger jag åt sidan, det mesta funkar antagligen men det måste provas. Det får göras nästa gång hon kommer hit.

Vissa av byxorna i 110 ser så stora ut, de har så långa, långa ben. Är hon verkligen så stor, redan? Min lilla, som kiknade av skratt när jag i morse pussade henne på magen så hon vaknade! Äsch, byxorna är säkert felmärkta!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar