måndag 30 mars 2015

Oreda i tankarna

Det är mycket nu. Mycket på jobbet, mycket hemma, en trötthet som fortfarande sitter i efter början av det här året, svärfars begravning, London. A som varit hos doktorn idag och nu ska till ögonläkare, kanske glasögon, och till röntgen. Röntgen av benet, där jag hoppas och tror och hoppas att de inte kommer hitta något. Hon har dessutom haft gräns till feber i en månad och det oroar mig. Dessutom blir hon extra grinig och gnällig när hon är på gränsen temperaturmässigt och det är otroligt påfrestande.

Jag får ingen ordning på mina tankar, har ingen tid att tänka en tanke till slut, är aldrig ledig och ensam. Bloggandet blir eftersatt och jag hinner inte med mig själv, och inte med A.

Nu är lägenheten städad, jag ska diska upp en disk och då är det helt fint. I morgon är jag ledig. Jag ska rensa lite i förrådet, hitta tråden, börja laga kläder, se på tv. Förhoppningsvis tänka en tanke till slut. Då kanske bloggorken kommer tillbaka, för jag har så mycket som jag vill få ner.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar