tisdag 18 mars 2014

Män - nu

Det här att jag är singel.. Det känns konstigt och lite läskigt. Jag har i praktiken bara haft en enda pojkvän, som blev min man. Drygt tretton år fick vi. Jag känner mig inte som en singel. Jag vet inte vad jag känner mig som.

Jag är ovan vid män. Jag vet inte vad jag ska göra, hur jag ska bete mig. Och nu pratar jag inte kärleksrelationer, jag pratar vänskap. Hur gör man. Så länge jag har varit i en relation har det varit så självklart, eller inte.. Jag har i vuxen ålder egentligen inte haft så många manliga vänner. Min man och en vän som var nyskild. Haft kompisar, ytliga, men inte vänner. Jag vet inte hur man gör..

Jag tror att alla flirtar med mig. Eller tror.. Jag förutsätter väl inte att alla vill flirta med mig, men är någon trevlig och småpratar, någon ny som jag inte känner sen förut, så vet jag inte riktigt vad jag ska tro, vad jag ska tänka. Jag kan inte relatera till män. Det är svårt och nytt. Hur gör man?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar