lördag 7 juni 2014

Saft, twingly och böcker

Dagens höjdpunkter.

Saften blev klar i förmiddags (skulle vart klar igår, men jag glömde av den). Den vart inte så förbaskat söt som jag hade misstänkt, men då hade jag nog i ungefär 2/3 av sockermängden som stod i recepten. Jag hade också i mer citron. Den var okej. Vacker färg, men inte alls lika god som fläder. I min värld är dock ingen saft lika god som fläder, så den jämförelsen är dömd att vara till nackdel för alla andra safter.

Jag fick till twinglyn (den där länkningsgrejjen som nu syns ute i högerkanten)! Är mer stolt över det än vad jag gjort mig förtjänt av, men tack vare kloka tips från Jenny fick jag slutligen till det!

Har lagt en beställning på åtta pocketböcker. Med tanke på alla olästa böcker jag har i bokhyllan borde det istället vara ett lågvattenmärke, men... Det där köpstoppet jag haft tidigare ska jag nog ta och införa igen..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar